Wednesday, May 26, 2010

why she must be a 'gedik' girl ? :O

lol , i really hates a girl bila diaorang ter-gedik2 sebab buadd ape kaw na gedik-gedik kn ? so ade laa sorang minaa ny , aku tak puas hati btl laa dgn dea ny , bajet lawa jeh , padahal ta lawa mane pun .



sebok na tanye cousin aku klau aku kua pigi mane , pigi dgn sape , pakai baju brand ape , dress-up mcmmana , eh perlu ke kaw nak jadi busybody ? ade aku sebok pasal kaw ? tadee kan ? so nape kaw sebok sangatt ? eurgh ! ;S

konon nye laa minaa ny nak showoff kat aku yang dea ny jadi ahli ri*t community pastu ade pic dea , na cakap kat kawan aku suruh tengok , lol , apesal kaw mesti cakap kuat2 ? nak suruh aku dengar ? lahh , kaw engt aku kesaa ke minaa ? sumpah aku ta kesaa ouhh , aku da ta maen laa dgn community2 ny , daa lame daa pon , kaw tu jee bwu na UP ,



bukan laa na kate ape , behave yourself laa minaa , jgn engt orang sukee kaw , ciguu pon bnyk taa sukee kaw laa wey , so kaw jgn laa bget2 , kaw gedik2 tu sbb ape ? nk biaa orangg tawu yg kaw tu mmg mcm tue ? haizzz , susaa doe na cakap :D
kesian aku tengok :P



kaw tuu dalaa jalan pun mcm orang isap pid , ade hati na belagak ngn aku , poyo jea , bili baju kat hari2 , kaw ngn kawan kaw tu samea jea weh ! fitnah aku cakap aku amek kawan kaw punye pawee . eh , aku ta amek pawee or abg angkat dea oke ? tak de mase aku nak trhegeh2 , konon kaw ckp dea jntan murahan , jntan murahan tu jgk kawan kaw gile kan ? so same2 murah , :) hah


dahdah laa , penat na type bnyk2 , tak bfaedah pun weyy :) ;P ciao .

No comments:

Post a Comment