Wednesday, June 2, 2010

awwwww (!) hehe

haizzz , haru betul aku hari ni ! pagi tadi je bagun tidur mak aku kejut kan suruh 'hair dryier' kaki die , sejuk die cakap , eurghh memang pun pagi tu sejuk , haha tapi jangan la sampai nak suruh aku buat macam tu , haha terok ! aku mandi gosok gigi then masuk bilik nak pakai baju krs , cheh ! bangga gila ! then aku dah dengar mak aku terpekik kat luar pngil aku soh pigi sekula cepadd ! then aku kuwa bilik , mak aku buat air milo , as usual , aku minum sikit pastu masuk kat freezer , balik sekolah nanti baru minum balik , yeahhh -______- sejuk nya hari ni , rasa macam nak tidur balik jehh ! tengok taik mate pun melekat lagi , haihhhhh malas nye laaaaaaaaaaaaaaaaaa wehhh ! selamat la hari ni last day . kalau tak mati jelah cepat !


mase otw nak pigi sekula , ramai pulak budak , selalu nye aku je orang last datang sekula ! then lalu kat susur gajah , ade lagu negaraku , takde la aku jalan , duduk diam je tercegat kat situ . then aku nmpak zuraini , adik die ngn shamin . zu pun datang berdiri sebelah aku . aku pun nak tegor taknak tegor je , haihhh at last aku jugak terpaksa tegur .

...rakyat hidup , bersatu dan maju....

aku : weh , vee dah dibatal kan tau .
zu : oh iye ke ? apasal ?
aku : entah laa aku tak tau .
zu : emm bagus lah , takde la budak tu gedik2 lg .

.......raja kita selamat bertakhta ....

aku : emmm ok .


shamin : weh isma , aku tak pakai baju krs ni , kene denda tak ?
*dalam hati , tak penah budak ni tegur aku , suddenly pulak ! -_____-
aku : emm entah . kene kot , tengok la kalau ciguu rokiah tu ade , kalau xde xkene ar .


aku pun jalan sampai tapak perhimpunan , tengok belah kiri sekali budak2 yang tak pakai baju seragam , tepi tu silat , puteri islam , pbsmm , then krs , eh makk aiiii ! lupe pulak aku yang aku pakai tudung hitam , semua pakai tudung krs warna hijauh ! aku jah , errr mati lah , cikgu datang kat aku , ehehe ,


cikgu : isma mane tudung kamu ini ha >?
aku : err cikgu saya dah cari tadi kat rumah tapi tak ada lah -,-'
cikgu : alah , kamu ini suka kasi alasan saja kan . degil betul budak ini !
aku : alah cikgu , saye sorang je lagi , minggu depan sy pakai .
*budak2 semue tengok aku , mak ai mlu doh !

cikgu : saya hantar nama kamu kat bilik disiplin .
aku : allaaaaaa cikguuuuu .
kak syima (kp krs) : cikgu xpe lah , kasi change , ok .
cikgu : iye lah , degil !
aku : eheh :DDDD


-__________- then naik kelas , macam biasa , kelas bising nak mati ! hmmm , tengok muke naz macam mintak kaki gajah je , pastu aku cite kat die pasal mak aku suruh aku hair dryier kaki die tuh , naz gelak hehe . then asheer datang kat aku cakap .

asheer : naz's bf my best friend . * budak ni english tunggang langgang ,
aku : oh iye ? tak kesah pun . haha * die tak paham
asheer : meaning ?
aku : nothing laaaaa wehh !
asheer : oh tell naz if she want to fight , its okay .
aku : cakap sendiri sudah !
asheer : *buat muke pilek die tuh then terus blah .


naz tanye aku ape jadi , then aku cakap la die cakap si faiq tu bff die , kalau ko nak gaduh ngn die tak pe , naz cakap pigi mati ahh ! emm asheer tu pun over sangat , naz cple ngn die pn sbb kesian je , perasan lebih je woahh ! hmmmmm . bile la nak mule exam ni ! -,-'


aku tengok budak2 lelaki pigi kat idris , heh die baru potong rambut , botak sial ! hahahaha macam toyol aku tengok , dah lah pendek ! ehmmmm .


si polan 1 : woah aku tengok ko dah macam remboo dah aku tengok !
si polan 2 : sambil tekek kepale idris !

heh lantak la situ , malas aku nak tulis .

perangai budak2 kelas aku semue tak boleh blah , dah la hari tu si toyol tu kene bogel dek budak2 lelaki yang lain , nampak underware warna biruu muda , wahh bayangkan ! kejam gila , mengalah kan kafir pun ada aku tengok !

hahahaha .

mase yang ditunggu pun sampai , mule jawab seni paper 1 , tak la susah sangat , tapi agak kejam la soalan die , aku mesti dapat c or d lah kut . hiazzzzz ,

rehat time :)


turun tangga pigi koop mintak lexus chocolate 2 bayar duit seringgit then bili air mineral pigi kat dewan sebab naz taknak rehat kat kantin so terpaksalah ikut die then ade pulak budak2 'tu' then aku cakap kat naz aku nak pigi kantin jumpa kat kelas je lah okey -,-'


then kat kantin jumpa 3 minah skema yang suka baca buku err aku pun rehat la dengan dorang then nak naik tangga pengawas tengok ade yang bawak makanan masuk kelas then blah blah blah blah ..


kelas :)

duduk duduk then makan kejap pastu cikgu masuk pastu si mamat mat salleh ni nak duduk sebelah aku sebab tak paham soalan seni paper 2 nak suruh aku terangkan haih payah betul ngn mamat sekor ni .

pastu aku dah buat 2 kali lukisan burok gile then ustazah ni cakap tak cantik eh cube suruh die test buat , eee dah la cakap aku murah sebab pegang2 mail , dah lah due kali aku ter-pegang bntot die ! cheh ! geli aku . nazmi pun kene tadi aku terpegang haha :) ayat cikgu tu macam pantuik je kut !

hahahaha , haizzz , pastu aku amik kertas ke-3 , masa tu aku tengah lukis , then ciguu imran terus datang kat aku suruh bangun , die duduk kat kerusi aku , err p.seni punya paper 2 cikguu imran tolong buat kan , dari kosong kertas tu , tinggal pokok je yg kne aku colourkan lagi , haha , budak2 semue tak puas hati , ade yang sound aku 'senang hidup kau suruh cikgu buat kan' , ee ciguu yang nak buat kan what ! dah laa ps bosan , nk lukis2 gambar pemandangan waktu senja lagi , aku bukannye darah seni punn ! :) hehe

akhiryaaaaaaa , mid year punya exam habis pun ! *sukesuke :* best nye la hai ! boleh takpayah pigi sekula ! buat tension kepale hotak je . dgn schoolmates yg tak boleh pigi ~ pening kepale aku , tadi best gilee boleh sound tepek kat minah tu ! derrr ! style mcm kampong ade hati nk sindir aku ! muka pun macam taugeh ! taugeh lagi lawa kut . heh cilaka ! sabar jelah aku .

selamat laaaa aku ni baik tak macam dorang tu . heee :p

No comments:

Post a Comment