Thursday, June 10, 2010

hahaha , jealous much ?

author : EZZATIE ISMAIL


okay , semalam saya pigi rumaaa ainaa sofea , karaoke melalak macam orang gila , then tak sangke seyy suare sofea ny sedap . HHA , kalah suare saya -,-'

then about 19 songs , ketorang stop nyanyi , buat guitar lesson -______- saya yang ajar si sofea nyy , CEHHHH ! she can play 'munajat cinta' , and i can play hindustan song , HAHA ^(o 0)^


ehmm then saya teringat masa kat sekolah hari tu , errr , my Ex BFFFFFF , suddenly came and talk to me , dah la datang tak kasi salam , pastu terus '
SEMBUR' saya , cehhh tak pasal2 kene douh !

our conversation :

si polan : wahh kau , kat facebook bukan main speaking lagi kau kan!
me : so ? kau ade masalah ke kalau aku speaking , tu aku punya pasal la cehh !
si polan : ouh , tak payah belagak la kot ! aku ingat nk speaking jugak kat kau , tapi takut kau tak terbalas pulak , HAHA
me : ouh jealous much ha ? tak kesah la kau nak cakap ape , yang penting bukan copypaste lah kan ? kau cakap je la sakit hati sebab aku tak accept ko kat FB , lepastu buat account lain , add aku nak tengok ape yang aku tulis kat FB , lahh hai , murah nye ? :D sedangkan kau , english pun orang yang ajar ?
si polan : whatever !
me : hahahaha ?


tak sangke seyy , ade jugak lagi orang yang macam die tuh , haha x)



-sekian melaporkan .

No comments:

Post a Comment