Tuesday, June 22, 2010

pre-menstrual syndrome , har ?

HAHA ohh Assalamualaikum , nak update belog ny , jangan lupa baca mey :D for girls only :)


huh , okay baca , ehm dah jelas-jelas kan kau nampak tajuk cerita ni apa ,
pre-menstrual syndrome , in shortform PMS , get it ? P to the M to the S , haha :) okay lah , macamni , padahal saya baru je period hari tu , then semalam saya period lagi , haaaaarrr , hormon saya tak stabil ka ? haiyakkkk -,-' okey lah kalau nak period je kan , tapi tak payah la ada senggugut ni , sakit tao ? tapi apakan daya , * chehhhhh ! ayat apa ni ? :O


ehmmm , semalam kat sekolah saya tengok kerusi kawan saya ada darah , woaaarr , gila selekeh ! saya pun period jugak , tak ada pun bocor ? HAHA , kelakar betul dorang tu , eee , geli oh ! then ontheway balik rumah , ada budak form1 ni kat baju dia ada darah , ghahahaha , lagi selekeh , budak2 lelaki kat sekolah saya tu , sorry , i mean , kelas aku tu semua macam cilaka bukak beg orang , beg saya pun kena , pastu ade budak ni tegur , isma , bawak roti ka ? woahh , roti apa mey ? then semua gelak , idiot sungguh ! -,-'


memang la saya bawak 'roti' tu , awak tak kan tak faham kan ? bodoh gila sampai macamtu pun nak gelak ? normal la , perempuan , macam tak tau ! dah la bukak beg orang tak mintak izin , haaaaa -,-' sabar je la hai ,


***********


okey tamat , HAHA , mao tiduuurrr :D 12:24 am , sekian melaporkan :)
*ayat mesti skema , ini baru bitul2 punya BM :D

No comments:

Post a Comment