Sunday, June 13, 2010

rally one (1) malaysia :)

wahhh , ini semalam semalam punya cerita , HAHA , sorry lah lambat update , bilik kena kunci , so tak boleh online :DD hehe , aww , best nye hari tuu , rally 1 malaysia , pelbagai orang ade kat sana , apa awak nak ? india , cina ? orang asli pun ada :D ouh best lahh pigi sana , saya kicik2 lagi dah pandai ber-politik :) sorry , kena paksa , selamat okey , kalau bosan , tak nak saya pigi lagi -,-'





tengok ? gila ramai punya orang :) 10 000 orang datang , mana awak nak , selangor sarawak kualalumpur johor melaka kedah pulaupinang kelantan terengganu pahang :)



perdana menteri pun ada -,-' haha , chehhhh , kesah pulak saya ohhhhhh :) lepas tu semalam aizat , black , meet uncle hussen , perform :) haha dah macam hape dah budak2 tu , rosak remaja2 zaman sekarang -,-' hehehe



pastu masa nak balik , sebelah bes kiteorang , ade bas sebelah , bas india , ngn bas budak2 johore , haha seyy boleh pulak mintak2 no phone , mamat india tu siap kasi flying kiss kat saya , cheh ! gatal ! haha , ape laaa -,-'




dah la , ni je , ade lagi gambar , nanti saya upload lagi :)
p/s : 1 misi , 1 hati , 1 pemuda , 1 malaysia :)


-sekian melaporkan :)

No comments:

Post a Comment