Monday, August 2, 2010

woootwooot , post baruu post baruuu :P

tadi online facebook . macam biasa , balik sekolah bukak baju makan jap then online sampai 5 jam , pastu chat dengan rasyid , gahaha , citer pasal bulu ketiak kiran panjang , teringat masa kat sekolah haru tu , exam then ade la sorang kawan saya ni menguap lepastu angkat tangan (lelaki) , mak oih , selekeh gila , panjang PLUS hitam , tak nampak saya ketiak die warne ape dah . adoi tak malu doh kawan saya sorang tuh , dah tegor dah die buat dunno jer , siap gelak2 lagi , hahaha :P so tak boleh nak kate ape lah , die sendiri gelak2 , tak tau malu betul , bhahahaha :P

tadi kat sekolah budak2 kelas pegi library , then masa nak balik kelas , kawan2 saya yang macam sakai ni pegi sorok kasut saya dekat atas almari , siot je , dah lah saya ni pendek . tak pendek sangat okey ! 155 cm , okey lah tu , baruu form 2 mah :P belum tinggi lagi , pastu saya amik la kasut tu , saya marah2 budak2 lelaki , yana kate saya macam nenek asyik membebel2 jer , sekali saya amik kasut tu kasi kat hidung die , BAHAHAHA , dah seminggu tak basuh kot kasut tu , tak tau lah bau ape ade . hahaha . yana marah saya , so siape suruh mulut die celupar sngt . kan ? padan lah muke :P kan dah kena , sape suruh jolok sarang tebuan , jolok benda lain tak ape :DD bhahaha .

online FB , then mimie chat , alahai , rinduuuu nye kat die :( lame dah tak chat dengan die oh . MIMIE , MISS YOU SO MUCHHHHHHHHH ! D;

No comments:

Post a Comment