Wednesday, September 1, 2010

damn ! god i hate him !

damn hate him ! i hate him ! FULLSTOP ! kenapa mesti muka dia yang keluar dalam mimpi mimpi indah saya ? kenapa mesti dia ? tahu tak saya BENCI dia (QUESTION MARK) ! annoy gila bila mimpi saya di-ROSAKKAN oleh muka si DIA yang tak lah berapa kacak ! kenape mesti dia sedangkan ramai lagi lelaki2 dalam dunia ni , bukan die sorang je , cukup lah ape yang dia dah buat kat saya , jangan ingat kan balik cerita silam , walau pun baru berselang 6 bulan , sudah dikira lama lah jugak kan ? 6 bulan ? luka masih berdarah , wah , HA-HA , ni tak lawak , so jangan gelak . mimpi ni ada lah dua hari lepas , and guess what ? dua hari berturut2 mimpi yang sama . ape maksud semua ni ? tolong lah , susah payah tahu nak lupa kan si Dia ? janji janji manis sekarang bertukar pahit , SAYA BENCIIIII DIAAAAA ! kate2 dia sentiasa bermain di fikiran , sound clip yang dia nyanyi still ada dalam handphone saya , tapi dendam saya akan terbalas satu hari nanti !

sekarang dia buat saya macamni kan ? kalau saya tau benda ni semua mesti terjadi , dulu saya tak kan terima dia ! tu pun sebab kesian kat dia , tapi saya takde siapa kesian , kejam kan lelaki ? *tak semua lelaki , wait and see , what goes around comes around !

No comments:

Post a Comment