Sunday, September 5, 2010

okay , rasenye sume orang dah tau kan yang tinggal 4 hari lagi je dah nak raya , bukan rasenye , memang sume orang pun dah tahu kan , siap dah beli baju raya semua ? haha okay lah , rase mcm tak sabar je nak raya kan ? sebab tak sabar nak pakai baju baru * hah macam tak pernah pakai baju baru sebelum ni , hahaha . sekarang ni saya nak tulis entry untuk hari raya nanti , paham2 lah first day raya memang sume orang busy , masing masing nak bermaaf maafan , kumpul duit raya kan ? saya rasa saya tak dapat nak online and update blog saya nanti , so saya cepatkan lah entry yang saya nak tulis ni ,


okay saya rasa kamu nampak gambar kat atas ni , haa ni sume untuk kamu semua , tapi yang ezlinda ismail tu tukar lah yea supaya jadi EZZATIE ISMAIL , haha ni kakak saya punya , saje je amik :) malas nak buat yang lain .

untuk semua readers blog saya nih , saya mintak maaf banyakbanyak kalau saya ada buat kamu semua kecik hati ke kan ? terkasar bahasa ke , mana lah tau , manusia ni takde yang perfect , so saya mesti ade kesalahan jugak , untuk budak2 yang saya kutuk2 kat sini pon , saya mintak maaf banyak2 , saya buat blog ni untuk cite ape yang saya rasa , bukan ? kalau tak cerita baik tak payah buat blog , HA-HA , so saya mintak maaf banyak2 , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN ... * batin pun ada jugak ke ? :)



salam , bye !

No comments:

Post a Comment