Wednesday, September 1, 2010

today story morry :D

harikan awak , tak macam biasa tauu , sebab kawan kawan saya tadi semua berperangai pelik sangat , ade lah sorang kawan saya tadi , dia cakap saya putih , sorang lagi cakap bibir saya macam winda (marshanda dalam cerita benci bilang cinta tu) , saya pelik sangat , saya rasa bibir saya macam negro pun ada , tapi kenapa mereka mereka ini saja puji saya atau mahu memerli saya ? saya confuse la , saya tak suka lah diaorang ni , perangai semacam saja , heyaa , so apa mao bikin ini ? saja je mao kutip duit raya dari saya lebih sikit , HA-HA ? tak kelakar lah , kan ? :(

then tadi pagi saya B.I.N.G.O-ing dengan melly , game dengan zainun , whoar kalah teruk saya , kene debik 5 kali tahu ? after that baru saya menang balik :P wahaha , act saya tak suka pun bingo ni just nak hilang kan bosan jeaa . hurmmm , nanti after raya ada exam last untuk this year , wish me luck , so supaya dapat naik cekal balik ! please god , save me save me :( suffer tahu masuk kelas yakin , damn hate ! what should i do ? study ulangkaji woahhh saya buat ini semua untuk masa depan , next year dah PMR ! Penilaian Menengah Rendah 2011 , takut nye lah hai , rasa macam nak lari je tahu -,-

No comments:

Post a Comment