Friday, September 3, 2010

yesterday :)

semalam saya pergi sekolah , macam biasa , dalam kelas saya jumpa nami (bukan nama sebenar) . nama sebenar nazmi anak pakcik mazlan , HA-HA , then saya nampak mata nami merah ! macam mata hantu , haha then i ask him 'nami naper mate kau merah' ? then nami kate 'awek aku buat love bite kat mate aku' HAHAHA ni lawak , lepas tu udin cakap 'mate nami tu awek dia soduik , tu lah merah' haha ni lagi tak boleh pegi .

*soduik mean sedut (dalam bahasa minang)

hahaha kelakar lah diaorang ni .

lepas tu masa agama , kiteorang masuk surau then ustazah syafinie kate jom main radio buruk . mula mula wanie pegi kat ustazah , ustazah bisik2 , then wanie pass kat narz , narz pass kat zainun , zainun pass kat juliana , juliana pass kat holifa , holifa pass kat saya :)

yang saya dapat dengar ' puteh , puteh , pon pon awak berak ke ? '
hahaha bila saya cakap balik semua gelak . sebenarnya bukan pon pon , tapi put purt , hehehe so memang memalukan betul , dalam surau pun boleh cite pasal berak ? ha-ha


lepas tu dah tak tau nak cakap ape ;DD bye !

No comments:

Post a Comment