Saturday, October 16, 2010

0419 AM , oh okayy cool .

grrrr finally , dapat jugak aku online , haaa dah lama tau tak , tak update blog nih , haihhh busy lah dengan kerja sekolah sejak akhir akhir ni . eh tak penah penah aku buat kerja sekolah apesal pulak tiba-tiba malam ni cerita pasal kerja sekolah ? ahhh lupa kan je lah .

haaa sekarang ni aku tak tahu dah nak buat apa . so ni sebenarnya mengada jeh nak tulis , boringgggggggggggggg gilaaaaaaaaaa .

semalam semalam (jumaat) cikgu imran becerita , entah apa yang aku khayalkan , dapat dengar sikit je ape yang cikgu imran cakap 'dulu saya jahat jugak , pantang orang cabar , ade sekali tu , saya jatuh longkang , haa ape gelak gelak , sakit wei , jatuh apa yang tak sakit , jatuh cinta pun sakit' . grrr , yeahh jatuh cinta memang sakitttt ! bukan laaa sakit hati , tapi suffer weh bila kau nak kena tanggung rindu kau pada SI DIA , haha . *apesal ayat aku macam tu =,='

har , cerita pasal rindu ni , kau rindu boyfie kau yang masih hidup gila gila , macam nanti tak boleh nak jumpa , ni kan pula orang yang ada boyfie tapi dah tak ada kat dunia , bila lagi kau nak jumpa ? bila kau mati pun kau tak tahu kan ? ni bukan lah boyfie aku yang dah tak ada , alhamdullilah sekarang ni boyfie aku hidup lagi , mudah mudah dia panjang umur , hee aku sayang dia ! :) *eh lebih lebih pulak . yang aku maksudkan , ade seorang blogger yang bernama yaya , kesian dia , tadi aku baca blog dia , tak tahu lah aku dah berapa kotak tisu yang aku dah guna (yang ni tipu , korang janganlah percaya , HAHA) , sedih wei . aku tak tau macammana aku nak hidup kalau aku dalam situasi yang yaya tanggung , grrr , tapi nak buat macammana kan ? kita kena terus kan hidup walau ape pun yang terjadi , sebenarnya aku tak kenal pon siapa yaya tu , tapi aku simpati sangat kat dia , blog dia pun dian yang suggest suruh aku baca . okayy memang meaningless bila hidup macam tu . tapi ni semua ujian allah , allah bagi ujian ni kat orang yang tabah , aku belum lah setabah tu lagi , mintak mintak allah tak bagi aku ujian macam tu , aku tak sanggup nak hadapi rintangan . haihhhhhhhhhhh .

btw sekarang ni , aku sedang berbahagia , so please lah tolong jangan ada orang datang spoil kan semua benda yang aku bahagiakan , seriously aku tak suka , faham tak aku tak suka ! lagi satu , aku taknak lah 'ada orang' nak sebok sebok jaga tepi kain aku , kalau nak pun kau jadi la paparazzi pegi sebok pasal justin bieber yang kata kononnya dia tu tua . tapi pape je la , bieber tetap handsome , hahaha sorry sayanggggggg :) u lagi handsome dari bieber , lovee youuu so muchh :D

No comments:

Post a Comment