Sunday, January 2, 2011

haha :)

assalamualaikum :)
terlebihlebih dahulu saya ingin mengucap kan selamat tahun baru kepada semua yang singgah blog saya nie :)
kepada semua pelajar pelajar sekolah menengah mahupun rendah , selamat kembali ke sekolah okay ? belajar rajin rajin , kejayaan demi mak ayah kamu , lebihlebih lagi pelajar pelajar bakal menduduki PMR dan SPM . fuhh apa? pmr? eleh , saya pun lahh T.T sobsob .
cerita hari nie :)
yeah apa ? suka ? haa betullah . suka . sebab dah sekolah .
dalam kelas , duduk belakang sekali . sebab lelaki duduk depan , tak aci kan?
bikin panas bikin panas bikin panas .
hahaha , kelas ? herm bole la . bes :) kate 3 cekal kan ? biase .
hahaha , buku text ? dah dapat . ayoyoyo .
kantin? dah upgrade dah upgrade ! ade cashier baru , line untuk beratur dah tak sama .
lelaki lelaki , perempuan perempuan , takde lah bau masam lelaki melekat kat kita kan?
habis duit je beli perfume britney spears mahal2 tapi busuk melekat kat badan ,
dek lelaki punya bau masam berjuta juta juta lemon :P
toilet? as usual , pink ! :D
koperasi? hmm . tak tahu nak cakap apa .
budak2 form 1 tahun nie semua ambik arab , termasuk perempuan .
so sekolah saya dah jadi kelas aliran agama :)
ehm , tu jer saya nak cakap . tade pape dah ;P
tak sabar nak belajar SCIENCE CHAPTER FOUR ;D

habes :)

No comments:

Post a Comment