Thursday, June 2, 2011

new post mari ❤

na'ah , hari ni aku ada nak post something nih , hahahaha pasal budak OBESITI nih , ya allah , aku bukan nak jadi jahat lah kan . tapi dia yang kutuk aku dulu , nak buat macammana kan ? tak sedar diri gilaaaa seh budak nih , kutuk kawan aku kat kawan dia nama BEN HEYQALL , please take note ! aku tak kacau hidup kau kan so please tengok diri kau tu dulu sebelum nak kutuk2 aku okay ? nak kata muka aku hodoh dekat BEN QALL and then bagi gambar aku yang buruk kat ben , apesal taknak bagi gambar aku yang lawa , kan ? korang nak tengok tak budak OBES yang aku cakap kan tu ? lawa gilaaaaaa , KATEKO !




grrr HHAHAHAHAHA lawa kan ? erghh geli ketiak aku , bak kata zul , dah gugur dah , =,=' nak kutuk aku konon . dah lah hari tu kena marah dengan cikgu fauzi sebab tulis DIARY pasal boyfriend kut . apesal ? tak habis lagi nak kutuk si amir ke ? padan muka amir tak terima , bau badan dah lah busuk ! berjuta juta lemon masam die =,=' kata afina BETINA sebab rapat dengan amir , tapi sekarang panggil sayang , hahaha KELAKARKAN ? sekarang dia panggil aku betina lak . kalau aku betina , kau siapa ? pelacur ? dah lah masturbate guna PAIP ! what a shamed like that ! kau tak ada partner ke nak phonesex ke , blowjob ke sampai desperate nak guna paip , HAHAHAHAHA .

enough about her , nanti aku cerita pasal kawan dia , perempuan sekor lagi , eh silap , BETINA sekor lagi . daaaaa <3

No comments:

Post a Comment